Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Wednesday, December 1, 2010

Asmara dah abes

sape nengok citer Asmra kat TV3 smlm?
pada yg dah tau, Asmara tu last episod smlm...
aku ne selama ne mengikuti jalan citer dari awal smpi la akhir smlm...
so of cos la smlm duk menepek depan TV nk tgk ending...
seblom tu aku berharap sgt biler aku dah ikut citer tuh smpi abes, harap la ending die best kan...
sbb selama ne ending citer yg aku tgk slalu xbest ...
so kesimpulannyer citer tu pon dah abes smlm..
ape pon dah tu jalan citer nk buat camne..
xkan aku nk jadik pengarah kedua...hahaha
tp xlogik kan kalo dah bini die mati xkan die xtgk mase nk mandikan or kebumikan..tau2 melawat kubur jek padahal ade kat ICU..aduyaiii
yg lagi satu sengal si asmara tu bole lak propose Melati kat depan kubur tuh..adoii la...
THE END....
aku rase ade ASMARA 2 la nti..hehehe



2 lovey dovey:

khaleda said... [Reply]

Zalia hdp lg kn. tp ending mmg hampeh.

♥mama gojes♥ said... [Reply]

tau xper kalid..sakit ati..

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥