Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Thursday, December 30, 2010

Welkam 2011, Babai 2010

yeah...ari ne dah 30 Disember 2010..
esok 31 Disember 2010...pastu dah masuk tahun baru 2011...
dan tahun 2010 akan meninggalkan kiter dengan semua kenangan pahit manis...


sepanjang tahun 2010 ne..ade jugak azam aku yg xtercapai..
salah satunya adalah kuruskan badan neh ha...
tp nk kurus camne kalo dah memboyot sekali lg..hehhe
xper...tu adalah list aku yg teratas sekali utk azam tahun 2011...hehe
korang ade lg x azam 2010 yg xterxcapai lg dan fwd ke taun depan..hehhe
meh aku listkan azam tahun baru 2011 aku..

-kurus (bawah 50kg)
-nk kurangkan EL, MC (kecuali kalo betul2 emergency)..taun ne byk ngelat..hehe
- nk kurangkan perasaan marah/naik angin kat anak..ehhe...sian anak aku..(garang tau kt umah)
- nk kurangkan pembaziran, xmo soping lebey2..anak dah 2 so kene berjimat.
- amik perancang pas bersalin ne..eheeh stop dulu..cukup 2 utk masa ne...
-  nak belaja bawak kete balik, mane tau laki aku nk bg kete sebijik..haha
- nak jadik pekerja yg berdedikasi dan cemerlang..huhu
- nk pegi bercuti..taun ne asik postpone jek
- nk simpan cuti byk2...

setakat ne je la dulu azam aku...
mane yg terlintas nti aku top up later2..hehehe


utk korang seme...
happy New year uolls...





2 lovey dovey:

Cik Puan*PIE said... [Reply]

weii samolah ngn aku.nk nyimpan cuti.cuti tahun ni xsimpan gcr pun...dasyat kan..

mama_auni said... [Reply]

Cik Puan Pie:tau dakpe...abes sudah..hahaha

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥