Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Monday, January 17, 2011

Bersediakah Aku?


My EDD adalah 3.3.2011...
ade lagi sebulan lebey jek lg...
tp aku dah seram sejuk sbb ade wife member en hubby dah bersalin awal sebulan dari EDD die..
giler seram...tp alhamdulillah n congrats pada die dah dapat sepasang...
anak 1st adalah gegel, yg kedua ne dapat boboy..syoknyer...
tp baru jugak 2, 3 ari lepas borak ngan die pasal doyan..hoho...
tgk2 dah bersalin..huhu dapat makan doyan terus bersalin..kiki
orang kate kalo anak 1st lmbt, anak kedua ne awal sket..
huhu barang2 seme xprepare lg ne..
beg pon xkemas agi..aduh..leh lenggang kangkung lagi aku laki bini...
umah pon xkemas agi..hahaha
hopefuli kelahiran kali ne dipermudahkan hendaknyer....AMIN..
korang seme doakan saya tau....dan yg penting doakan saya leh bersalin normal kali ne..huhu







0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥