Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Monday, January 17, 2011

Bizi ngan Kad Raya

dah menjadi rutin tugas PA setiap kali nk tiba musim perayaan..
xkire la raya ape, raya melayu ke, raya cina ke raya india ke, new year mahupon thaipusam..
pasti ade keje menanti..hehehe
pe lagi kan kalo bukan tugas menampal nama n hantar kad kat orang2 yang berkenaan ngan sambutan raya tuh...
kali ne raya cina nk datang..so pe lagi bermula la tugas saya..
mencarik nama2 pegawai yang berketurunan Cina dan akan menyambut Chinese New Year..
plus bos saya ne bangsa Cina..hehhee

tgk atas meja melambak ngan kad yang dah di'sign' bos saya...

merah ade ong ma...hehehe....

akhirnya siap jugak kad yang dah ditampal nama dan tgu utk diedarkan ke setiap bahagian..hehehe


cutiey note ~ alamak..saya x beli lagi kad raya nk bg kat bos saya..hehehehe..
nti yek bos saya belikan..huhu




0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥