Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Wednesday, January 19, 2011

xtau pe nk hapdate

lambat jua aku hapdate belog arine...
xdek mud..hahah ngantok pon ade...
nk citer pasal smlm la...huhu
kishanyer smlm aku pegi check up perot kat klinik...
tp check petang..
so pagi tuh gigih xmo minum air manis...pastu makan biskut ngan buah betik jek..
pulak tuh gatai pegi beli air barli xdek gula,
langsung xleh masuk tekak ...
pe lagi ke toilet la memuntahkan seme yg aku makan seblom tuh...huhu
lesu sudah badan pas muntah..lemah giler.terlepek lam bilik bos smpi la waktu lunch ..
seb baek en somi amik smlm teman pi check up...
dalam kete dah merungut2 lapo, tp kene tahan kang makan kang mau naik berkilo2 berat aku..
heheh smpi jek kul 2, terus amik no...
gedebuk gedebak amik urine, Hb pastu masuk bilik nurse setel la lam kul 3...
then nurse suh jumpe doc amik surat refer spital pasal prev scar czer aku neh..
adoii en somi dah membebel kene tgu agi...
masak, tgu sejam lebey no xpanggil2...
perghh member seblah dah panas jek..heheh sabo yek yang...
akhirnya kul 4 suku baru panggil no..masuk bilik doc check sket2 doc bg surat suh pi spital wat appt...
lor..kejap jek...balik dah lapo..g amik Auni kat umah pengasuh..pastu terus pi Alamanda..
makan pizza jek..ikutkan je la org lapo tuh..huhu..
pastu beli barang sket2 balik nk dekat 6.30..
malam layan DVD Ngangkung baru beli..huhu....lawak pecah perot...
sudahnyer pagi ne bangun lambat..padan muke..muka ngantok...
tp xper petang ne nk g spital nk buat appt check up tuh nti...huhu bos xde kan.. 
pe lagi heaven la...half day sudah..huhu
eyh lupe nk citer kes pagi tadik...kisahnyer bos gue call ckp aku book tiket salah..
die nk naik kat Kuantan, aku g booking tiket balik dari Terengganu..
membebel sudah nyonya tuh..hehehe
sori boss, xsengaja...balik ne mesti die bantai bebel kat aku giler2..
padan muke aku, padan muke die...
sbb masing2 xchek ticket tuh...hahah kalo x ade mase nk tukar lg..
ne dah ade kat airport pe kejadahnyer nk tukar lg..dah terlmbt okeh...
majuk sudah bos aku..hahahaha...
kawan aku ckp aku dah weng2 kene amik cuti awal..hahahaa





4 lovey dovey:

rozie rahman said... [Reply]

naseb ko la. hari jumaat ni kalau dia ingat msti dia bebel. hahaha

♥mama gojes♥ said... [Reply]

hahaha,nk mc bole?kahkahkah

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply]

kita manusia tak lepas melakukan kesilapan..cewah! haha. belog kau dah okey dah...:)

♥mama gojes♥ said... [Reply]

hehe..tu lah..dah weng weng aku neh

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥