Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Monday, April 6, 2009

Gambar Profil Blog-tag dr cik wADAh

1.Letakkan gambar profile anda




2.Terangkan apa maksud gambar itu?
Gambar ini membawa maksud yang amat bermakna iaitu, saat terharu + gumbira + debar2..aku suke sangat gambo ne sebab menunjukkan riak wajah aku yang suci murni dan cantik di hari pernikahan aku..hari besar ne beb...mestila gambo time ne yang cantik pon..hahaha.. kalo tak cantik, buat pe nak letak kat profil . ye kan??




3.Kenapa pilih atau letak gambar itu?
GAmbo ne mase dalam bilik pengantin (bilik aku la)...kawan aku yang snap gambo ne, seblom nak gi mesjid dan menanti saat bahagia..aku rase cam gambo ne sweet sgt..tu sebab aku letak..ape pon seme tu pendapat aku, mayb pendapat orang xsame kan..tapi aku tetap suker gambo ne..gambo suci murni.ngeeee~~~



Disebabkan aku dah di tag oleh puan wadah kiter, aku pon nak jugak la sedekahkan tag2 ini kepada kengkawan2 blogger yang lain.so sape yang disenaraikan namanya ne kene la buat yer!!!check it Out!!

1. Rozi (ko slalu nak tag aku, buat tau)

2.Shinaz (jgan malas)

3.Linda

4.Mrs. Kay

5. Haizi (suami kesayangan shinaz)

* jgan la seme yang kene tag tu nak ngelat yer..aku nak korang seme jawab tag aku ne ..dengan hati yang terbuka..heheheh*

6 lovey dovey:

nmmy84 said... [Reply]

hahaha.maceh2 atas membuat tugasan yang diberi.amacam tugas cabaran puding??hehehe.

baBe_ieza said... [Reply]

hehehe..cabaran puding..sedang diusahakan..dun wori..ngehngeh

ummiaqeef said... [Reply]

masuk lift tekan sendiri ek?

baBe_ieza said... [Reply]

rozi:masuk lift memg la kene tekan sendri, ade tangan kan..kalo x sape la nk tolong tekan..kikiki..
mengong betul mohd rozi neh..

MRS. K said... [Reply]

dah setel tag mu ku buat

baBe_ieza said... [Reply]

mekaceh ye mrs.k

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥