Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Wednesday, April 22, 2009

Tension ~ Geram ~

hari ne aku rase geram sangat sebab
balik je keje smlm aku beria-ia nak buat puding marble..
aku ikut la resipi yang puan wadah bagi tuh
tapi hasil nyer xmemberangsangkan la..
sakit ati aku..
ke aku yang salah bancuh ne?
ARGGGGHH!!wadah, pls help me....



4 lovey dovey:

aRe_uDear said... [Reply]

Alahaii.. ciannyer die xper cuba lgi k.. ayu pun x try lgi puding marble wadah tue adeii xtau la jdi ke x t tue...

♥mama gojes♥ said... [Reply]

tu la..iza cam xde bakat je nak buat puding ne..waaaa...

Mawaddah said... [Reply]

ape jadi iza.takpe cube lagi.nt bace tenang2 resepi tu.paham betul2 nnt buat semula k.

♥mama gojes♥ said... [Reply]

iza xreti la nak layer2 bancuhan tu..kan cair bancuhan nyer..camne eyh wadah?

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥