Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Friday, October 23, 2009

Kegilaan Shawl Lagi...

aku giler shawl kembali..
hehehe..kali ne aku borong 4 helai shawl sekaligus..
shawl ne opismate aku @ ummiaqeef yg jual...
dah die tunjuk semua shawl yang ade..
aku ne jadi rambang mata..hahaa...
nampak seme cantik..
last2 rembat gak arr 4 helai shawl..seperti di bawah...
ummiaqeef pon terkejut aku amik sekali 4 helai..
tapi aku ne kan baik..bagi sokongan kat kengkawan yang meniaga..
dalam erti lain melabur kat die...hahaha
enjoy je la shawls yang aku dah beli...



3 lovey dovey:

rozie rahman said... [Reply]

aku pun tolong org meniaga..kalau aku yg meniaga mmg aku paksa ko beli..haha..

♥mama gojes♥ said... [Reply]

ceh..kene bg murah arr baru nk beli...

cujern said... [Reply]

aku baru beli 7 helai td..budak opis aku bawak..banyak nak mati...rambang mata aku dibuatnye

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥