Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Wednesday, October 21, 2009

Seharian di Rumah

semalam aku terpaksa bercuti @ EL..
hehehe..sebabnyer adalah makcik pengasuh tu gi klinik belah pagi...
then biler da waktu lunch tu aku cal la nk anta baby auni..
tapi makcik tu xpick up call..mayb la die xbalik lg atau xdengar..
then biler aku tgk jam pon dah nk dekat kul 2..
aku pon membatalkan niat utk gi keje...
sebab dah lambat ..lagi pulak kene cal CAB dulu..
pastu terus cal hubby..then die cakap suh duk umah je la jaga baby..
so aku pon melayan je la kerenah auni...


tgk la die wat muke...

auni diletakkan dalam bouncer..
xlarat nk pegang die..lenguh dah..hehehe
last2 auni tido, aku pon sekali tertido..huhu

4 lovey dovey:

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply]

auni mcm suka tunjuk lidah die knkn???

♥mama gojes♥ said... [Reply]

aah..e kate ikut perangai aku..

rozie rahman said... [Reply]

haha..org kate tersentil lidah tu..baby slalu camtu..

p/s : iza suke jelir lidah ke? haha

♥mama gojes♥ said... [Reply]

ha la..tapi biler ngan laki aku je..hahaha

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥