Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Monday, November 9, 2009

9 november 2009 - it's my bufday

hari ne (9 November 2009) ...
genap lah usia aku 25 tahun...
dah meningkat pon usia aku sedar xsedar...
dan dalam usia 25 tahun ne...
aku bersyukur ke hadrat Ilahi atas kurniaanNya pada diriku...
aku dianugerahkan suami, Hairul Amry yang amat menyayangi diriku..
dan ditambah lagi dengan kehadiran puteri ku, Nur Auni Syuhada...
aku bahagia dengan kehidupanku...
semoga aku terus diberi kebahagiaan, kesenangan dan kasih sayang untuk menghadapi kehidupan seterusnya di masa hadapan.....

aku akan cuba untuk menjadi yang terbaik..insyaallah..
hubby dah wish malam tadi tepat kul 12 tgh malam..
aper pon aku xkisah kalo ade hadiah ke x ker..
bagi aku, aku bahagia berada di samping suami dan anak tersayang...

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥