Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Thursday, November 19, 2009

Auni dah takmo itu...

agak2 korang pk aper pasal en3 aku kali ne? hahaha... xtually aku ngah fenin .. baby auni dah pandai nk tolak puting kopek yang masuk kat mulut die... biler die xisap puting tuh, mula lah die menjerit bukak speaker..haha macam awal pg tadi , auni bangun kul 3 pg... slalunyer die merengek nanges sikit2, tp ne terus bukak speaker.. dah xsabar nak susu...adoii bayangkan la awal2 pg yang sunyi tuh dengar sore die.. ayah die bagi puting pon die xnak.. susah la camne sayang... pagi tadi kul 6.30 pas aku mandi, tglkan auni ngan ayah die... tiber2 dengar sore die nangis..ayah die bg puting lg.. tapi auni terus tolak kuar mulut die...nanges kuat2.. aku xtau la ape ayah die pujuk..tapi die xnak jugak diam.. last2 aku buatkan susu.. dan xsemena2 aku lmbt ari ne ..nk siap lg..nk tukar pampers... ayah auni dah bising sebab dah lmbt..pastu terus anta auni umah BB Sitter.. tapi peliknyer umah BB Sitter xpakai puting pon xnanges.. tapi biler balik umah, letak je die..terus nak bunyi..adoiii auni auni... cane mama nk buat kije nti?anak mama dah nk besha yer... skang ne pon die nk gerakkan badan nak mengiring... perkembangan terbaru..hehehe..
pasne nak bg aper pulak kasi auni senyap..hehehe
Alahai auni, manjenyer la anak mama skang ne...





3 lovey dovey:

busyuksayang said... [Reply]

itu tandanya auni dah kenal mama, ayah & umah dia :D

Cik Puan*PIE said... [Reply]

ank aku pun gitu..puting isap nya tu dh jd menan dia...org dok masokkan..dia kuar2kan..dh tu mulut bising bile xbsumbat...tp klau mlm2 bf direct ngn aku...siaple gnting tetek aku ni ha dia xnk lepas..dia buat mcm puting isap dia gak...adoiyaii peel ank2 ni mcm2 kan...
*dgn mak bpk dia..mng dia akn tnjuk aksi2 dia..ngn org lain je dia bdikari skit...

mama_auni said... [Reply]

kak jue:tulah balik je umah die pandai nk merengek..duk umah makcik tu elok je..heheh

mama haja:betol tuh haja..biler aku letak je die nanges...masuk puting kuarkan balik..jelir pulak lidah nyer

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥