Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Wednesday, December 23, 2009

Cara Tido Terbaru

skang ne auni ade cara tdo yg baghu...
kalo dulu bebe auni ne suker tdo terlentang kan..
tp skang neh die dah tukar posisi n cara tdo..
cara tdo meniarap lak..kadang2 mengiring...

agaknyer die lg selesa camtuh...
asalkan die tdo lena sudah ye cayang..



pulak tuh auni dah pandai tdo lasak..
kalo letak die atas tilam,
pagi tu die dah berpusing kepala kat bawah, kaki atas..
dah senget ke mane ntah...
siap tendang2 mama die...
like dad like dotter..





3 lovey dovey:

ezy said... [Reply]

haha....dah mcm kipaskan dorang tido sampai aku pon tak bleh nak beza mane kipas mane ank aku hak hak....aku ngan edy skrg ni siap tido mcm main kepong2 lak...dah sudah kite org jd tembok takut elishh jatuh heee...tak lame lagi kooo lakss...

ummiaqeef said... [Reply]

tilam aku separuh aqeef..separuh lg aku n laki aku kene share..hehe

mama_auni said... [Reply]

ezy:kire satu tilam tuh die yang punyer...hahaha..lasak giler tdo..

ummiaqeef:aku pon xlame la tuh..

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥