Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Wednesday, December 16, 2009

Esok Dah GAji..Tapi....

bestnyer dengar esok dah nak gaji..hehehhe
tapi kan kejap je aku hepi dengar gaji..
sebabnyer sok aku akan calculate segala hutang piutang yg aku nk tolak dari gaji..
hahahha tu la asik hutang je..sopping je...
aku ne bukan hantu sopping pon..
kadang2 je jadi kelabu mata biler nmpk baju baby gurl yg comey n cantik2..
so aku belikan utk auni..hahaha
pastu bler time gaji ...menganga..
kene bayar utang..
xsampai seminggu gaji dah tgl sket..hahaha
dah la gaji bulan Januari taun depan lambat pulak tuh..
erm..nak sopping ke x neh?hahhaha
fonin..fonin..tp nak belikan baju baru utk auni..
auni, mama dah giler beli baju anje ne..hehehe
selamatkan MAMA!!!





2 lovey dovey:

shinnaz said... [Reply]

haha..beli jer..

p/s: sebaik tiap jumaat coti..kalo tak iza asik beli baju baby jer..hehe:p

mama_auni said... [Reply]

tau xper...kene berjimat ..hehe

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥