Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Monday, January 18, 2010

Akhirnya Tercapai Sudah


dapat juga aku menggrab Hp idaman kalbu..
setelah membaca en3 sal hp ne kat belog cik wadah..
hari aku terus teruja nak memiliknya..
seblom ne aku dah hint kat hubby nk tukar hp ne (Sony C902)
pastu tgk pulak cik wadah dapat, lagi la aku berkobar2..hahaha
ape lg pujuk la cik hubby...then kebetulan gi Alamanda utk makan2..
saje la survey2 kat bhgn hp kat depan Bowling tuh..
perghh harga teramat la mahal..pulak tuh aku nk trade in ngan Sony aku..
teramat la murah die nk amik..so kitorang xjadi la nk amik..
frust gak arr time tuh...
kebetulan balik umah my mom last week...so singgah la jap kat PAS..
jalan punyer jalan nmpk la hp idamanku E72..mula2 igt nk amik Black Berry Curve..
sebab harganya lebey kurang gak..
tp xdirekomen oleh sales gurl...so decide amik E72..
die cakap nk trade in hp Sony aku tuh memg kene tmbh banyak sebab price Sony dah jatuh..
aku dengar bengang jek sebab cik hubby beli mase 1st time kuar ne mahal giler..
skang ne dah murah..so kitorang mentrade in la (betol ke aku eja neh)hehe
ey..trade in la hp N95..so berjaya jugak la...
selepas setel segala2nya transfer, hubby cakap die nk gune dulu seminggu..
hehehe..xperla relakan je la sebab die dah bayarkan utk aku..hahaha
neway...xsabar saya nk pakai pulek..thanx very much to my lovly hubby...

really really luv u so much....
3 serangkai..tunggguuuuuu!!!!!


6 lovey dovey:

ibu elish said... [Reply]

wahhh....mantoPpPp gituuu(kalo aku nak pinjam seminggu gak boleh heee)....blackberry tak baguss ker weh???

Mawaddah said... [Reply]

wawawa tahniah.kan betul goda2 mr.e confirm dapat.smartkan?hehe

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply]

ala..kene tunggu 2 minggu pulak...penat la mcm nie...nti da ade same2 kite gantung kt leher..hahahhah...spe nk join kene ade e7++..cewah!demand sudah!

OneSue said... [Reply]

adus...hp favourite ni....bila la saya punyer turn...hehhehe

ibuhaikal a.k.a zarina said... [Reply]

heeheehee..selamat mengayakan hp baru..3 serangkai..

rozie rahman said... [Reply]

best2..pasni kite gantung kat leher cam shinnaz ckp..wakakaka...

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥