Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Thursday, January 14, 2010

Kelam Kabut

alkisahnyer, pagi ne aku n hubby lmbt sket gi keje...
sebabnyer masing2 bangun lmbt..hahhaa..sedap giler tdo termasuk la my Auni..
selalunyer auni jadi alarm aku..
tp ne die pon sedap n lena tdo..
nk harapkan hubby aku, lglah tiap2 pg pas aku dah siap baru aku kejut die..
hahaha..yang aku ne pulak, pagi tadi bangun sahur..
pastu leh lak tertido sampai lame..kikiki
ape lagi menggelabah la bangun pi mandi..
ngan auni nk susu lak...kene la bagi susu lu..
pastu terus aku cabut pi mandi..
sebb baik la ade 2 bilik mandi..hehe.selamat..
ngan sepantas Kilat (cewah) aku siap pakai baju, n terus anta Auni kat umah Bbysitter..
gile penat terkejar2 camtuh..
pasne aku kene set alarm...n xleh tdo lg pas sahur..
kot terlajak..hahaha

0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥