Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Friday, January 15, 2010

"Me - Mykid Look-Alike Contest"

aku join contest lagi oleh mama_iris..hehehe...asik join contest je kan..


syarat2 penyertaan korang leh tgk kat SINI








tarikh tutup adalah pada 5 Februari 2010..so cepatla join yer...


gambar yang saya pertaruhkan adalah :


nama ayah : Hairul Amry
nama anak : Nur Auni Syuhada

saya letak gambar anak ngan hubby saya sebab muka diorang seiras..
anak dara saya ne lebey ikut seiras pada hubby ..hehhee




3 lovey dovey:

rozie rahman said... [Reply]

aku baru je nak join contest ni..tp lom post..hehe

mama_iris said... [Reply]

salam...
thanks join contest ni...

memang bagus anak prempuan ikot muka ayah...org kata la...hehehe....

good luck!

---salam dari penganjur---

♥mama gojes♥ said... [Reply]

ummiaqeef:hahah, tadi aku nk suh ko masuk tp terluper...

mama_iris:thanx sebab terjah blog saya...

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥