Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Thursday, February 4, 2010

My Anje Auni Demam + Selsema

Siannyer tgk my anje Auni demam skang ne...plus ngan selseme..sgt kesian...
cam malam tadi die xleh nk tido..asik merengek jek...
bagi susu xnak...pastu tdo kejap2 jek...
aku n mr.hubby pon jadi xlena tido...tgk keadaan die..
kitowang jadi pelik arr pesal die xlena tdo..
pastu baru la aku pasan, idungnyer tersumbat ngan bendasing2 (taik idong) yang dah kering yg menutupi ruang udara lubang idungnyer...
sebab tu lah die xselesa...so aku suh la ayah die bersihkan..barulah die leh tdo ngan selesa..
sgt kesian biler my anje selsema...lepas pada tuh, aku letak la kunyit yg dah digosok kat bhg antara tulang idung n dahinyer (petua lama)..pg ne tgk cam ok jek..korang ade cara lain x nk ilangkan selsema baby...biler 
 auni xlena tido, aku pon cam risau jek......
 
 ne time chat 



6 lovey dovey:

I B U E L I S H said... [Reply]

same loh ngan suar elyshaaa hehheh....bile aku pakaikan suar ni edy kate elysha macam hulk hahhaha....elysha kan ala2 gebu.....

mama_auni said... [Reply]

hahaha..xhengat edy..hulk plak tuh...

sujaihah said... [Reply]

ala cian nyer dia...sesauh dai nak tido tu

ummiaqeef said... [Reply]

petua lain ~ sedut hingus dia pakai mulut ko / hubby..hahahaha...

mama_auni said... [Reply]

camne nk sedut..xreti...

Baby Tiger said... [Reply]

moga dia cepat sembuh..
sian auntie tengok.. :P

p.s
blog dunia aneh dah nak pencen. sila usyar : http://misyaidris.blogspot.com/

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥