Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Friday, March 12, 2010

Tgk Muvie > V3:Samseng Jalanan

macam yg aku citer dalam entry smlm...
aku n hubby pergi ngedate di GSC ALamanda...
weolls dah book nk tgk citer V3:Samseng JAlanan kul 6.15 pm sbb tgk cam best..
sbb igt citer ne musti byk action yg best...
smpi jek weolls terus g McD tapaw nugget, fries n Mc Chicken sbb darlink hubby dah lapo sgt..
masuk je dalam cinema tuh, aku rase ramai sgt mat2 rempit (agak je la..)
sebb line tmpt aku dok tu dipenuhi ngan budak2 laki (mat rempit kot)..hahaha
berbalik pada muvie ne, aku rase citer ne ok la...
ade lawak, tp content die xmemuaskan ati sbb jalan citer cam simple sgt..
yg lg aku geram cos ending die mcm tuh jek abesnya..
heronye (Farid kamil) pas kene langgar ngan Garing (Aqasha) terus koma n xsedarkan diri...
pastu abes..geram x geram?aku rase mesti ade samb. yang kedua...adoiii..
seb baik la darlink hubby ckp citer ne xborink...kalo x abesla aku..hehehe
cume part ending je la yg spoil cket...heheheh...
 
next muvie nk ngedate ngan hubby : Evolusi KL Drift 2....


2 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥