Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Friday, April 16, 2010

Anak Bapak versi Moden

ne xtvt anak bapak malam tadi..
aku yg kepeningan & kepala pusing hanya duk memerhati..
xlarat nk layan..cume layan tgkap gambo jek..
sebb yg sorang menyakat, yg sorang ketawa terkekek²...
xdapek mama die ne nk tdo...
ye la smlm kan dah pesan suh ayah nyer tolong jagakan anak..heheh
time kaseh suamiku..heheheh..cayang awak lah...muahahahaa..(feeling jap)
kalo korang nk muntah pon aku xkesah..hahaha..aku kan sayang laki aku...hehe


 main acah puting..hehehe

 tulun², ayah geget shaye...huhuu

 ayah nk buat aper tuh ?

sukenyer tgk muka die camne


mase ne aku dah mamai dah..xlarat sgt..
smpi terlupa nk makan malam gara² tdo awal sgt mlm tadi...
kepala aku memg berpusing giler..
mintak maaf ye sayang ....



0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥