Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Monday, April 26, 2010

Perlu Terapi

aku sangat busan ngan keadaan skang ne
selama ne aku tenang, dan even ade masalah pon.
aku tolak jauh2...
aku xmo nk pikir n beratkan otak aku...
aku senang ati selama ne bersama anak dan my sayang....
kami happy selama ne..
tp smlm masalah datang bertimpa2..smpi 3 penjuru sekali...
aku busan....tolong la jgn nk beratkan kepala aku..
aku dah busan ngan alasan seme neh...
ape yg aku buat seme xbetul...aku busan..
pstu lak seblah pihak lain ngan  masalah lain lak...
ckp ngan my sayang smlm..."i need terapi sayang"...
then my sayang ckp "terapi aper?
aku pon jawab "terapi -  tgk muvie, jalan, sopping, holiday"..
then die kate "holiday soon, sopping xdapat sbb masalah lain datang smlm"...
homaigodd, plzz ...aku xmo masuk campur masalah org lain..
n org lain jgn nk sibuk datang bawak masalah kat aku...



sayang selalu,

8 lovey dovey:

I B U E L Y S H A said... [Reply]

ohhh dear.....wat prob mcm berat jer ni????story2

mama_auni said... [Reply]

nti aku story..pening dah pala aku neh

ummiaqeef said... [Reply]

bese la tu..setiap org ade masalah..kene pandai solve la..

mama_auni said... [Reply]

ummiaqeef:insyaallah...

Mama Hanim said... [Reply]

be cool ye.. setiap masalah ada cara nk selesaikannya.. Insya Allah.

mama_auni said... [Reply]

mama hanim:time kaceh sbb concern...

ummiaisyah said... [Reply]

Salam perkenalan,
Kesian nya mama auni...nak bagi cool down, makan coklat..saya pun tgh stress ni..

mama_auni said... [Reply]

ummi aisyah:salam perkenalan juge...hahah makan coklat ade jugak..tp kene kurangkan..sbb saya dah gumuks

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥