Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Monday, May 31, 2010

kene campak nk buat aper?

ari ne saya EL lagi...sgt sian kat my auni...
weekend lepas die demam..jap panas jap ok...
saya pon jadi xde mud...
sebab kali ne die demam die asik merengek jek..
asik nk dokong jek..
smlm balik sini die dah xdemam..
saya rase die rindu kat umah..hhehehe
sbb balik umah die dah baik...
tp smlm badan n muka die merah2 n naik bintik2...
sy sgt risau takut die alegic..tanyer hubby tp die xmakan ape pon..
so sy baru teringat sy ade bg die minum air kelapa mase die demam..
agaknyer demam campak kot..
sian kat die nk tdo xleh asik garu2 jek..gatal kan..
kiter pon kalo kene mesti gatal kan..ne kan lagi budak..
saya xtau nk buat aper..sgt sian tgk die merengek....
balik ne ayah auni nk bawak g klinik...nk pastikan samada alergic atau demam campak..
adoii...saya kene duk ngan die jek xleh pi mane...
sape ade xperience anak kene campak..leh share ngan saya..
sy xtau nk wat aper...plsss...

auni ngah tdo skang ne

2 lovey dovey:

I B U E L Y S H A said... [Reply]

weh elysha penah kena masa 4 bln ker 5 bln tah masa tu....setiap saat aku duk tepi dia buh bedak sejuk,malam pun dia tidur tak lena miang bdn dia aku sapu jerla bedak sejuk,aku pon tido tak cukup ngeh..pastu ada satu daun tu ko mandikan dia pakai daun buat bedak sejuk pon boleh kot kalau blend x hancur daun bamboo kot nama dia selalu kat umah2 india ada tanam....ko bawak gi klinik dia akan bagi ubat sapu jer...di samping2 tu ko buat la macam aku cakap tu..yg penting kalau takmo dia merengek sangat jagan bagi dia panas n berpeluh2...ok

mama_auni said... [Reply]

@I B U E L Y S H A

ye ke beb..mndikan ngan daun bamboo tu je eyh...pastu letak bedak sejuk?

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥