Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Monday, June 14, 2010

bekpes pagi neh..

pagi neh aku bekpes bubur ayam ngan telor asin..
huhuhu dah lame xmakan bubur ayam ngan sup..huhu
kat cafe opis aku ne, ade satu kedai bubur nasi ayam yang sgt sedap..
huhu dulu aku sgt tergilakan sup kat kedai ini..heheheh
so pagi ne teringin lak..pegi beli..
perghh banyak giler toke kedai (anak makcik kedai) tu bubuh bubur tu dalam bekas..
membuak2 korangs...
slalu kalo aku beli, xde la smpi banyak cam tuh..
rezki ari ne kan..hahah
tp aku makan separuh jek..xlarat..hahah
hyummm...ade opis mate aka ummiaqeef ckp nape aku xmakan jek bubur auni..
hahahah..ye la ari2 aku bangun pagi dok wat bubur auni..hehe
aku xlalu nk makan bubur die, sbb xde rase garam..
hahahha..lagipon bubur die kan blend..xlalu aii..hahah demand mama awak ne auni..hahaha
erm..ngah pk lunch ne nk makan ape yek?hahaha..


ne garapan makcik google..xsempat snap gambo tadi..hehe

0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥