Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Friday, June 25, 2010

Cepatlah Sihat, Nanti Leh Keje

eyh sape lak yang sakit neh...
sape yg xsehat neh?
bikin gamat jek pagi2 neh..
hahahha..okeh bgtau kat korang eyh..
sebnarnye citer ne tiada kene mengena dengan orang sehat, sakit atau yg telah tiada...
cite ini adalah berkisar mengenai sebuah perinter kalerku...
pada satu ari, cik printer telah kehabesan dakwat..so dieh xdapat menjalankan keje seperti bese...
ini adalah kerana kalo satu anak dakwat abes, cik perinter xleh membuat keje..
cik perinter dah kehabesan dakwat kuning..jadi cik perinter pon telah mengorder dakwat tersebut ..
biler dah dapat cik perinter pon memasukkan ubat kuning baru ...
biler dh masuk, yes cik perinter dah leh wat keje..tapi hampe sgt2 sebab biler cik perinter mencetak tulisan dan gambar di atas kertas, cik perinter telah memuntahkan darah kuning...
xkire la xik perinter mencetak tanpa warna atau dengan warna, tetap jugak memuntahkan darah kuning..aduh naperkah ngan cik perinter kaler ini..aku sudah memasukkan ubat kuning itu dengan betol..


cetakan berkaler jadik begini setelah dimuntahkan ...

ini adalah cetakan hitam putih pon ade muntah kuning jugak..hummm..sangat susah ati

ne la keadaan ubat2 yang dah dimasukkan dalam badan cik perinter kaler...seme dah ok dah cantik..tp stil muntah lagik..


ne lah cik perinter yg kelihatan sehat di luar tapi sakit di dalam...humm
sangat sedeih hati ini sebab xdapat membiarkan cik perinter membuat keje..hanya berehat di situ..
sudah ku telefon doc IT, mereka kate seme jenis yang dibekalkan kepada PA jadik camtuh sebab ubat yang dibekalkan adalah ubat recycle..sebab tu ubat tu bocor..ubat di sini adalah ink cik perinter yek uolls...
so doc ckp kene tgu dulu sebab mereka pon pelik naper farmasi stor mengorder barang recycle, n x ori..adoii patut la muntah kuning..seblom ne ok jek..pas tukar ubat baru terus jadik camne..susah la..
cik perinter, cepat la sehat..susah la mama ini...
hehehhe..pe la yang aku dok ngarut neh..sekian terima kasih..hehehe

4 lovey dovey:

Ummi Aisyah || Cik Yah said... [Reply]

hhaha..muntah2 loya2 penin2=ada isi kot..

Zaidah said... [Reply]

jangan cik printer muntah darah sudahlah yer...

mama_auni said... [Reply]

@Ummi Aisyah || Cik Yah

hahaha...cik perinter ade isik...isik kaler..

mama_auni said... [Reply]

@Zaidah

kalo muntah darah tu parah da..hahaha

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥