Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Monday, June 14, 2010

Sudah Pandai Ini Budak MaMam Sendiri

ini citer weekend lepas..
aku tidak kemane2 pon ..
juz duk umah sajek..
ne seme sebab cik auni demam...
tetibe lak pas balik dari umah pengasuh demam nyer makin panas..
jumaat malam tu jek kuar jap gi anta TiBI kat kedai Abg ipar aku..
pastu terus balik...
sabtu tu duk umah sajek...sbb auni lom baik demam..
dah petang tuh baru lah die dah ok n demam dah kebah...sian die..
ari ahad tuh pon kami duk umah sajek, sbb ayah auni g kenduri kat kelang..
so kami yg xikut ne duk umah..
ne je la aktiviti auni kat umah..hehehe..MAMAM!!!

die dah pandai makan sendri skang ne..even lom ade gigi..
bagi jek biskut or roti..
tp kene ade pengawasan arr..hehehe..kuat tol gusi diek..
tergelak aku tgk die mamam cam nenek xdek gigi..hahah
kowang tgk la aksi die mamam roti kat bawah neh..hahaha








 ya allah comot nyer budak ne mamam..
abes lengan, ngan muka, ngan rambut kene ...
siap aku basuh die nyer walker tuh sebab kotor sgt..
kat lantai usah ckp la,..
malu aku nk tgkap gambo lantai yg dah cantik sgt dikerjakan ini budak..
hahaha..ape pon biarla die ngah semangat nk mamam kan..
biarla..bersepah pon lantak la anje...hehehe




3 lovey dovey:

nabilah_2908 said... [Reply]

hehe..seronoknya dia makan.... (^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BUSY MONDAY

mama_auni said... [Reply]

@nabilah_2908

memg pon wak, mase snap pic ne dah gelak guling2..haha

mamamarissa said... [Reply]

si comot :D

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥