Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Thursday, July 8, 2010

Menu Baru Auni

hi uolss..
morning to all...
ari ne seme orang duk citer pasal sotong..
hehhe aku malas nk amik tau pasal sotong Paul tuh..
sebab aku xminat tgg bola.hehehe
makan sotong nak la...sambal sotong, sotong goreng tepung..huhu
ceh mentang2 dah leh makan seafud..heheh
pagi ne aku mau citer pasal menu baru auni..
sekang ne aku xbekalkan  bubur dah utk auni kat umah pengasuh..
sebabnyer die dah makan cam bebudak lain..
seblom ne aku buat bubur macam2 resipi, taruk ayam, ikan, ikan bilis, brokoli, carrot, kentang seme aku taruk la ..pelbagaikan tiap ari..pastu diblend kan kasar..
tp skang ne aku hanya bekalkan lauk je....
baru jek pon aku mulakan setelah meminta nasihat dari ummiaqeef dan cik Puan Pie dan xlupe jugak singgah di belog Nurul Dhia tentang resipi2 yang sesuai..hehehe
thanx to them sebab sudi kongsi resepi kat aku... banyak info yang aku dapat...
sajek tukar selera auni..nti same jek kang die boring laks....
dah 2 hari termasuk ari ne aku bekalkan die ngan sup ikan merah..huhu
nmpk sedap sebab aku pun suker sup ne jugak.huhu
hopefully die akan suke...


ne la sup ikan merah yang baru masak pagi tadik..huhu makan panas2..sedapnyer...
nti auni makan yek sayang...
makan banyak2...




4 lovey dovey:

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply]

yang kuning-kuning tu apa? macam sedap. hehe. auni nak cket...:p

mama_auni said... [Reply]

@Shinnaz Ahmad Rasid

tu adalah carrot dan kentang yek pn. shinaz..mintak kat auni..heheh tu pon kalo die kasik..

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply]

hah? bestnya kentang kuning. selalu kentang kan tak kuning mcm tuh. kamera ko flash kuat sgt ko. haha.

hanto umah sket!

mama_auni said... [Reply]

@Shinnaz Ahmad Rasid

ye ker..aku memg beli kentang bese jek...yg kulit licin tuh..hehehe..kalo aku masak mem,g kentang tu kaler camtuh..hahah..ade ke kaler laen?

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥