Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Friday, August 6, 2010

Slot Baru Akasia : Epilog Syurga Cinta

saya sgt suke tgk citer petang2 ne...
balik jek keje xtvt saya mengadap TV..haha
nk buat camne saya memg suke tgk TV..hahaha
okeh kat TV3 skang ne dah ade citer baru menggantikan Citer ILUSI..
humm..citer ILUSI tu memg saya ikut dari mule, kalo ter miss pon , 
mesti saya g tgk kat online TV3...heheh sanggup beb..
so citer yang baru gantikan die adalah Epilog Syurga Cinta..
hummm, citer ne adalah adaptasi dari citer kat Filem Syurga Cinta..
saya suke tgk File tuh, siap beli DVD tau..
smpikan mase tuh saya mengandung hubby berkenan kat Heliza yg pegang watak Syuhada...
dan sebab itulah die letak nama anak kami Nur Auni Syuhada sebab kenan nama Syuhada tuh..


okeh, citer Epilog Syurga Cinta ne ade persamaan ngan Syurga Cinta tp xbanyak pon..
banyak yang lain sket...
watak Irham(Zizan Nin) mengganti watak Awal, Fyda (Siti Syuhada) ganti watak Heliza, dan adik cute MiaSara (Mia) ganti watak Haziq....
saya dah layan jugak la citer..so far bole tahan la....
sinopsis citer ne korang leh tgk kat SINI
so ISnin smpi Khamis kalo xde buat ape petang2 tuh leh la layan citer ne kul 6.30 ptg..hehehe
okeh la nti sambung lagi eyh...

1 lovey dovey:

wan sujaihah said... [Reply]

saya suka adamaya...yang ni pun bestttt

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥