Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Wednesday, September 1, 2010

lif rosak buat hal bikin susah

salam ari rabu buat seme....
alooo bloggers ...selamat berpose...
ari ne saya baru masuk kije...
semalam cuti kan, cuti ari merdeka...
ari senin saye EL...sakit perot..skang ne xley nk makan lebey2 or salah makan..
musti sakit perot..adehhh!!
okeh, ari jumaat tuh xdapat nk buka pose kat luar seperti dah diplan sebab ade kejadian xdiingini..
korang nk tau x..saya balik pas amik auni terus arr nk naik umah..
ye la ayah auni dah tgu lame, almaklumla selangor kan cuti..
so ayah auni xkeje arrr...smpi jek depan pintu lif tgk ramai org..
igt ade ape...gi la menjoin sekali...ekceli satu lif kat umah saya tuh rosak...
then time tu pulak la seblah lagi lif tu rosak...xturun2 dari tgkt 13...
mak aiii..saye dah pening sebab dah la saya xlarat nk bawak auni ngan stroller die nak naik tangga..
owh tidak la saya nk memanjat ke tgkt 11umah saya tuh..
ne la prob biler duk umah bertingkat...masak gueh...
tanyer kat maintainance, paling kurang nk repair kul 6 lebey nti...perghh time tu lak baru kul 5.30..
camne nk tgu..saya nk naik atas nk kemas kain baju lg nk bawak balik...
pe lagi call ayah auni ckp lif rosak...then die ckp bawak jek auni main kat taman bawah tuh, tgu situ...
dalam 15 minit pastu ayah auni turun..hehehe..turun tangga arr baii..
then ayah auni ckp xjadik bukak kat luar ngan member die...
terpaksa arr kensel memandangkan keadaaan kami neh..ye la xkemas kain baju ape seme lg...
ayah auni tuh xreti nk kemas baju kami....
biler saya ckp derang nk repair kul 6 lebey, ayah auni ajak kami jenjalan dulu...
cewah, tp ayah auni menghala ke Alamanda..hahaha
smpi alamanda kami xdek tujuan, jalan je la mane kaki ne melangkah..humm sedeyy..
pulak tuh ramai lak orang time tuh ..ye la kan time orang nk bukak pose..
saya tanyer ayah auni nk bukak pose kat mane?
die ckp jadik xlalu nk makan..juz nk minum n tapau jek makan...
so time dah bukak pose tuh, ayah auni juz beli air jek pastu beli makanan,...
saya pulak time tuh xlarat, pening pala cam nk cirit birit pon ade..adehh...
masuk angin sudah perot neh...
terus ayah auni ajak balik, sebaik tghari tuh opis mate saya ade belikan yang saya kirim,  Muffin Kenny Roges 1/2 dozen...
dapat jugak kami isik perot lam kete...
smpi jek umah tgk xdek orang ye la kan time mahgrib...orang sebok nk makan seme..
dengan lemah kami pon pi la jalan menuju ke lif...perghhh alangkah terkejut nyer sebab lif tu blom direpair lg...
adoi bertambah lemah badan saya..time tuh lak nk ujan...
ayah auni suh saya tgu lam kete sementara die naik kemas kain baju..
die dah ckp die masuk jek baju ape, redha jek la....huh
sian kat hubby kene naik turun tangga...dugaan tol la..
nape la derang ne xbetolkan cepat..ngengade tol..menyusahkan orang...
smpi jek kat subang, kami dah kelaparan,tp dah masuk angin..
saya pon pas mandi nk pakai baju nk tergelak sebab ayah auni bawak baju ntah ape2...pastu baju saya selai jek..nk pakai malam tu jek ..haha baju auni lak baju lain suar lain..erm...lantakla...darurat...
esoknyer pi carik baju kat kedai..hahaha..
tu lah kan...kene cepat2 cari umah atas tanah ne...
ne dah jadik camne menyusahkan orang...




0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥