Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Wednesday, November 10, 2010

Giler Kentang dekat Sepit & Getah Rambut

hai seme..
selamat pagi....ok ke pagi neh?
aku ngantokss arr pagi neh..
plak tu tambah plak makan nasik lemak ngan milo ais...
memg sah² nk suh aku membuta pas ne..
bos pon tarak...hahahha..merdeka!!
okeh korang yg ade anak gegerl mesti faham kan perasaan aku..
hehehe eyh pesal lak aku ne kan..
xde la aku nk cite pagi ne pasal getah n sepit rambut...
mase auni kecik² lu aku slalu pakaikan die headband comei²,,
macam² jenis weh aku beli semata² nk bg die nmpk comei..hahaha..wpon aku tau anak aku memg dah comei....hahahah
biler die dah besar sket aku xleh dah pakaikan headband, sbb die suke tarik...
then aku belikan cekak rambut...
tu pon xjalan, sudahnyer aku yg pakai cekak yg funky² tuh..ahaks..
bising laki aku sbb beli xpakai..xper tgu la kot adik auni ne gurl lg...hahaha..
hopefully boboy la pulak....
skang ne aku beli getah rambut jek..macam² kaler ade..
biler rambut dah panjang sket, wpon rambut anak dara aku tu curly cam megi mee..
tp still leh ikat lg..
so aku pon skang ne giler membeli sepit rambut lak.hahhaa
pegi shopping complex jek, aku pantang kalo nmpk getah n sepit rambut yg comei..huhu
tgk je la kat bawah ne....
untung ade anak pompuan..
ye la aku xdek adik pompuan, so xde can la nk tocang2 rambut die..
so dah ade anak gegurl, pe lagi kasik belasah arr seme buat kat die..hahaha








biler dah toncet camne, nmpk la keperempuanan tu sket..hehehe

0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥