Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Monday, November 15, 2010

weekend yang penuh ngan orang kawen

Sabtu, 13 Nov 2010

pepagi lagi kami anak beranak siap2 nk kuar...
kebetulan ade kenduri adik Kak Maya (opis mate ) kawen 
plak tuh janji ngan ummiaqeef nk tumpangkan die sbb en somi nyer takde..kekeke
so aku terus siap berbaju kurung...kahkah...
hubbi ajak pegi Plaza Alam Sentral, Shah Alam sbb spek mate die dah siap..
bukan spek mata gelap tuh..ne spek mata rabun..hahahaa
gilos aku ngan pakai baju kurung bagai..hehe
so kami decide terus bekpes kat Shah Alam..
huhu makan McD brekpes...sodapnyer..akhirnya dapat jugak....
pas dah abes terus pi amek spek mate en hubbi tuh, then kitorang pon pusing² lam tuh...
agak lame gak arr berpusing lam tuh sambil2 jalan cuci mata..
plak tu ari tuh ade showcase utk pelakon Kau & Aku..huhu..
dapat tgk Akim jek sebb derang datang dah kul 12 lebey..
kami pon kene balik Putrajaya sbb nti lmbt g umah Kak Maya..huhu..panas²

kelakonye tgk muke sendri pakai spek...
xrabun nk buat rabun..hahaha..cam cekgu sekola dah..hehehe


___________________________________________________________________________

Ahad, 14 November 2010

bersiap² utk g kenduri member aku, Hazril & Kak Idah kat Taman Medan, PJ...
ekceli nk g sendri, tp dah ade konvoi..folow jek la..huhu...

ne kat Petronas, ngah tgu geng² konvoi..huhu
auni sebok nk belek kad kawen tuh...


me n auni yang dah kepanasan lam kete..huhu..hangat²


sebaek auni leh gelak² agi, kalo x panas cam ne dah ngamuk dah...


tunjuk gg saya, saya gosok gg tau pagi²...


mane ayah ne, cepatla...panas dah ne...

*
*
kitorang gerak bape buah kete ntah...pastu lalu ikut KTM Serdang sbb pickup sorang lagi geng konvoi kat situ..huhuhu
smpi² jek terus makan, sbb perot pon dah lapo..
cuaca lak hangat..huhu...


taraaa....ne la pengantin yang kawen tuh..huhu
HAZRIL & FAZIDAH
mase ne dah berpeluh bagai..hehehe
(gambo amik kat FB Kak Zah)
sempat gambo ngan ummiaqeef..
(gambo cilok kat FB En Somi die)hehehe


balik tuh kami kepenatan, kepanasan dek kerana cuaca panas..huhu...
basah ketiak den..hahaha..ngan auni pon dah mandi peloh..
hajat konon nk ikut la en hubbi singgah Salak Tinggi, tp memandangkan cuaca yg panas ne membantutkan niat aku..
so mintak en hubbi anta kami lik umah...
kat umah, ari plak nk ujan, aku n auni mandi2 bg segar badan yg berlengas tuh..
then bantai tdo smpi petang..hahahah..bestnyer la weekend kan...





0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥