Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Friday, December 24, 2010

Sambutan hari Inovasi Kementerian Pengangkutan

pagi tadik ade Hari Inovasi...
so pepagi lg dah kene pegi kat Auditorium kat ngan opis haku tuh...
langsung la xde orang kat opis kan kalo dah seme ke D8 tuh...
kat Hari Inovasi ne ade ceramah, pameran, dll...
tp aku dengar ceramah sesi pertama jek..yg kedua tu ca alip but la..hahah ngantoks bai..
smpi tertido aku lam dewan tuh..

me n roxy ....bosan dul dalam tuh...



kete pon pakai helmet..ahaks

testing testing..hahaha


cam kete batman kan..hahah..giler arr


posing jap kat seblah..

 kami bertiga di samping kete ijau...


 
kete ne mcam kete Gaban jek..ala citer hero Jepun tuh..hahaha...
leh angkat pintu ke atas gitu...


power arr motosikal pakai enjin kete...
plak tu ade yg bawak round pusing2 kompleks D ne..huhu


nak bawak payah pulak aku pon bawak perot...
duk kat seat pon jadik arr..kiki
verangan sudah...




dasat la derang ne cipta kete2 camneh..huhu
kate Hari Inovasi kan..mestilah kreatif dan inovatif..huhu
byk agi kete..tp malas nk upload bebanyak...
nti korang tgk jek kat Muka Buku aku eyh..
k la nk prepare nk balik dah ne..
babai korangs....





2 lovey dovey:

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply]

tak caya aku ko nk bwk moto! tak dpt aku bayangkan..hhahaha

mama_auni said... [Reply]

kahkah..sila la percaya...

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥