Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Wednesday, July 6, 2011

HAppy Bufday My Adik, Azizi

samat petang....
ari neh dah 6 Julai rupenye.
uolls nak tau x today is my brothers besday...
neway last week kitowangs dah sambut sesame utk Jiji.
sbb die dah dapat panggilan masuk Politeknik.
so ari Ahad aritu my famili dah anta die kat Johor sane.
so die request nk celebrate awal..
ye la nti kat sane sape nk celebrate utk die..sian kat die..huhu
first time ne die duk berjauhan ngan famili..
smat berdikari yek..huhu
meh kite layan pic last weekend..
mase ne ade buat kenduri sikit sempena adik saya dapat sambung study..huhu

 adik saya no 4.

 auni ngan pak usu die

 miss curly saya.

 adik tacha 

 pi mane2 mesti dpt patung.

 kek besday..yummy.

 yang baju belang tu besday boy.

 nk potong kek baru adik saya no. 2 (baju ijau) besday die 15/7, pastu wife die mak yong kat 
seblah tu pon besday bulan julai gak..hahah..
nasib la celebrate sekali..huhu

 auni geram tgk kek tuh

 xnak mama suap..padahal die suke kek.

 antara makanan yang ada..


see..nak makan sendiri rupenye..adoi kakak smpi comot..
dah ikat rambut baru la nmpk muke miss curly..



2 lovey dovey:

EzyFadzilah said... [Reply]

darlink kamu adalah sangat kurus,bila la aku nak berjaya ini huhu

♥ mama eza ♥ said... [Reply]

@I B U E L Y S H A

kurus apekah dalink.aku gemuk balik arr...asik makan jek.haha.boleh kurus punye.ko preggy arr..pastu pantang gerenti kurus..

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥