Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Thursday, January 19, 2012

Nak Half Day

hari ne eza nak halfday..
sebab nyer nk g amik IC yang dah siap dari semalam lg..
tp sebabkan semalam bizi..so baru nk amik arine...
kan eza ade cite eza buat IC baru kan..
ye la skang ne kan orang sebok tukar IC..
tp eza tukar pon sebab cip kat IC tu dah rosak xdapat nk baca lagi2 urusan yg melibatkan bank...
jadiknyer pegi la buat jugak..
sebaek cepat siap...
so lepas amik IC , nk pi tukar kad bank jugak yg dah kehilangan..hahaha
seme dok ilang...sebaek badan xilang..hehehehe
so kiter jumpe esok yek.....






8 lovey dovey:

MRS. K said... [Reply]

lama tak nak amik tu? orang ramai ke? hehehe

♥mama eza♥ said... [Reply]

@MRS. K

eza buat senin petang, ckp kat kaunter pendaftaran nk tukar IC..pastu register then tgkp gambar ..setel sudah,pastu die akan suh call ari esoknyer Selasa, dah siap pon pagi tuh....kejap jek proses die tp yg ramai2 giler org tu xtau nk buat ape...hehehe...tp ari ne baru nk g amik...

Qhaifa Nur said... [Reply]

bestnya dapat ic baru...
bilalah nak tukar ic nih....

C.M.A @ CikMoonAdnan said... [Reply]

hmm dpat laa guna ic baru yg comel tu kan..

moon x tukar lagi yg baru..hehe..

Tihara said... [Reply]

teringin gak nk wat tp rasa cam leceh je..Insya Allah nk wat gak nt :)

♥mama eza♥ said... [Reply]

@Tihara

xde leceh pon tihara..proses memg kejap jek

♥mama eza♥ said... [Reply]

@C.M.A @ CikMoonAdnan

hahhaa ic comel, gambo ic yg xcomey...hehehee

♥mama eza♥ said... [Reply]

@Qhaifa Nur

pe lagi tukar la...kejap jek pon xamik masa lama

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥