Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Tuesday, May 8, 2012

Baby Adam - Hari ke 27

hye auntie2 seme...
nama saya Muhammad Adam Haikal...
boleh panggil saya Adam, Haikal pon boleh jugak..hikhik
saya baru 27 hari...
tapi saya sangat la notty...
saya suke jerit terus..xde intro2...
saya suke minum susu mama saya....

bestnyer minum susu...


sy ngantok tp sy xnak titon...

muka saya dah moolat....
sy xtau berat saya bape...
tgu saya 6 minggu baru saya timbang pastu nti saya kene inject...
saya suke buat mama saya xtido malam...
siang pon saya payah nk tdo apetah lg malam..
saya nk mengempeng jek ngan mama...
kalo xdapat saya nanges...heheheh
okehla jumpe lagi yek auntie2 seme..
saya dah laparrr...




4 lovey dovey:

eima said... [Reply]

nk ngempeng je .. huhu

dulu alisha pun sama pastu tgh mlm aku bgn duduk nyusu die tido aku letak dlm bakul ... dah lama2 buat gitu die tak kisah aku nk ngempeng dah ... hahaha aku risau la klu asek nk kepit je ...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said... [Reply]

hehehehe....sama la mcm Marrisa Hannah kina tu. ngempeng je. Tapi setiap kali anak kita mengempeng rasa bangga dan hepi je kan?

♥mama eza♥ said... [Reply]

@eima

dah nenen, tdo letak die nanges..pastu ngempeng balik...smpi lembik nenen pon xnak lepas...letih ooo..sakit pinggang

♥mama eza♥ said... [Reply]

@..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::..

ye la die nk bermanja kan...

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥