Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Tuesday, May 8, 2012

Luka Czer Terbukak?Bernanah?

hai uollss...
ari ne dah ari ke 27 berpantang..
ngeri x baca tajuk aii rine...
hehhe memg neri bg korang yang baca..
dan ngeri lg bagi orang yang alaminye..huhuhu
semalam aku pi refer spital balik sbb lam last week mase aku keringkan luka tuh nmpk ade kesan lubang ngan darah beserta nanah....
omaigod aku rase cuak sgt...
pas aku keringkan ngan hair dryer aku lap2 pakai kapas....
perhhh cuak sgt..pastu bgtau hubby...
igt nk pi spital ari Sabtu tp lupe lak public holiday...
ade jugak aku search kat google ...




 ihsan dari incik Google



then ade la sorang hamba Allah yang arif pasal luka2 ne..
then die bgtau letak ubat pusat baby (swab) ...
memula aku risau gak sbb memula berlubang kt bhg tengah..
pastu esoknyer kat bhg tepi pulak....
dalam hati..aku lasak sgt ke...
sbb seblom neh luka tu dah kering..camne tetibe leh terbukak lak...
mak aku pon ckp aku lasak dah cam org sihat..hehehehe
ye la kali ne aku asik jap bangun jap baring nk bangun susukan adam..
sbbnyer si Adam ne kenkadang dah susu, letak pastu nangis...
pastu aku terpaksa la bangun angkat die balik...
tp utk rawatan luka tu aku juz apply swab tu then letak krim antibiotik fucidin...
so semalam hubby ajak gak la pi jumpe dr yg check up aku tuh...
then dr ckp itu normal ...
sbb aku dah 3x operate kan..lgpon jahitan tu baru lg..
so far doc kate tu small matter jek...
die bersihkan n ckp jahitan aku dah nmpk cantik..cume nk tgu yang terbukak tu bercantum balik...,
then die ade bg lg krim antibiotik...
huh lega aku....
so far smlm aku apply krim n keringkan dah xde darah or nanah...
cume nk tgu cantum balik isi kulit tuh....hehhe
pasne nk tgu jumpe doc balik pas abes pantang utk cucuk baby n Pap Smear..huhuhu
dan jugak utk pilih perancang...hahahahah



4 lovey dovey:

eima said... [Reply]

huh saspen aku ... seyes mmg czer ni ssh ckit kan takutnye aku ....

jg diri elok2 ye

♥mama gojes♥ said... [Reply]

@eima

hehe tulah aku xsakit pon ceme cuak la ade darah n nanah tu takut ade jangkitan...

rozie rahman said... [Reply]

eeeii..ngerinye..

♥mama gojes♥ said... [Reply]

@ummiaqeef

tu lah tp doc ckp small matter jek..hahaha'

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥