Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Wednesday, August 29, 2012

Sesi Menyusun EBM

Selamat Hari Raya bloggers...
alhamdulillah hari ne dah 11 Syawal...
seminggu jugak la mama eza bercoti keje...
hehehe sambut raya kat subang jek, pastu raya kedua n ketiga balik kampung mak eza kat Pahang...
dapatla 3 beradik tu jumpe onyang derang..hehe
selama seminggu bercoti tuh, breast pump mama jugak bercoti dari jadual mengepam..
huhu memanjang bergantung jek ngan Muhammad Adam Haikal..huhu
mase raya keempat tuh, mama eza sempat gak balik jap kat Putrajaya..
ape lagi risaukan dek stok EBM yang melambak neh...
kot2 la ujan ribut kang tertendang lak suis sebb penah jadik seblom ne mase mama eza lam pantang agi..
sebaek la mase tu ade stok lauk jek abes bau hanyir busuk..
smpi jek umah terus terjah freezer...
alhamdulillah selamat EBM tuh..syukur sesangat...
ye la dah la coti tu memg xmengepam langsung..
so ari Ahad  baru neh terus membuat clearance stok...
disebabkan coti raya seminggu, terlupa la pulak nk membawa balik sebahagian stok EBM bulan Mei...
dah nk expired ...memg dah xpired pon sbb dah lebey 3bulan..

ne stok yg dalam bekas dadih

sebahagian stok ,susun stok bulan 6, 7, dan 8

seme stok EBM mama yang terkumpul..

ne adalah stok bulan 5 yang xsempat digunakan n dah xpired...
sedey sgt..ade dalam 37 peket yg berisi 5 oz..
xberani la nk bagi anak bujang tuh...
yg lewat sehari tuh gune gak la tp tgk die cam xnak minum sgt...
sudahnyer cairkan pastu dah siram kat pokok tanaman kat belakang umah..
mudah2 an suburla hendaknya dapat khasiat SI neh

fridge pertama yang dah siap disusun stok bulan 6 dan 7 yang akan digunakan

yang ne stok bulan 8



mase siram kat pokok tuh, sedey sesangat rase nk menitik air mata..
tp nk buat camne kan...
mudah2an dipermurahkan rezeki lagi utk Muhammad Adam Haikal neh...





3 lovey dovey:

♥cikmOt♥ said... [Reply]

memang sedih kalu stok dah expired...alhamdulillah untuk iris ni stok ngam2...takmo dah kisah lama berulang...huhuhu

♥mama eza♥ said... [Reply]

@♥cikmOt♥

tu lah..mase tasha dulu xde pon kes expired neh...hadoii

Zuhaini said... [Reply]

sedihkan.. tapi tak pe lah... simpan lama-lama pun x elok juga.. anyway, tahniah! keep up the good work.. dan jangan skip pumping! :)

Zuhaini
www.my-alia.com

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥