Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Wednesday, January 2, 2013

Kemalasan Melanda

hye uolls....
salam ku titipkan utk korang di hari pertama kerja di bulan Januari tahun 2013..
Happy New Year...
sowilah agak lame jugak aku xcite perkembangan diri aku yang tgh kembang ne..tp tetap hot okeh...
lame jugak x cite pasal anak2 dara n anak bujang aku yang sorang tuh...
nanti la yek...ade mase terluang nti aku cube hapdate kan..hehehe...
skang ne kemalasan dah ambik alih seme mende...huh!
tapi xbole camtuh kan..tahun baru haruslah azam baru...

  • nak belajar bawak kete semula...ne mesti....sian hubby sayangku tuh terpaksa anta n amik wife kesayangan die ne pegi balik keje...
  • nak bf kan baby Adam sampai 2 taun..insyaAllah....skang ne dah ade gigi..takuttt..sakit kene gigi die..
  • nak kurus..hahaha..insyaAllah jugak...sbb bile nk diet jek production susu berkurang pulak...
  • nak beli tepon baru sbb tepon ne dah hang...
  • nak pi coti2 ..so kene simpan duit, simpan coti...xmo EL2 lagi kecuali memg betol2 emergency..

setakat ne tu je lah azam aku...mudah2an seme azam tu akan dapat dicapai dan dipermudahkan jalannye...huhu







0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥