Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Thursday, February 5, 2009

Aku Yang Sakit, Die pon Sibuk...

Semalam, aku gi la klinik Putrajaya pasal tiber-tiber je perot aku ne rase sakit sangat..xtau la naper..so hubby aku pon teman ar bini die ne gi..queue punyer queue dapat la nombor ke-18....
pastu aku pon bajet kejap je la duk kat ctu memandangkan terus gi jumper doktor...last2 bler da jumper doktor tuh, die suh lak gi makmal check urine pastu datang jumper doc balik....

ADOIII....ne yang aku malas ne..pegi makmal tu dah la lame gler nak tunggu..penat tau xlarat rase nak tunggu..so aku dan hubby pon menunggu la dengan kesabaran dan kebusanan..hahaha...

dah abes kat makmal aku terus la gi kat bilik doktor..kat ctu kene tunggu turn lg...masak la nak menunggu..perghhhh..biler sampai turn aku, ceh aku pon masuk la..seb baik xde aper2 bler doktor tu check..die just suruh aku rest je kat umah...dalam erti kata lain aku dapat MC la..hehehe...

xperla lagipon aku pon kepala da rase berat Gler..xlrat pening je...laki aku plak bler tau aku dapat MC, die pon mintak la TIME-SLIP kat doc....pastu aku tanyer la die terus nak gi keje ke pas anta aku balik umah...nak tau die cakap aper..terus die cakap die da call opis cakap die EL ari ne, bini tak sihat..ceh..aku yang sakit, hubby aku pon sibuk nak cuti..last2 kitorang gi makan pastu balik umah aku terus membaringkan diri..xtau arr ape laki aku wat sorang2, main game ker?tengok CD ker..aku pon xtau..yang penting kepala aku ne rase lega dapat tidur...fuuhhhh..

0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥