Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Tuesday, February 10, 2009

buhsan vs boring vs malas

setelah beberapa ari bercuti, aku kembali bekerja..tp sebenar2nya aku ne bukan ade keje pon kat opis..heheheh..xtau la naper skang ne penyakit malas ne sering kali melanda diri aku ne..rase badan ne malas je nak wat keje aper pon..pastu kat opis ne rase masa berlalu terlalu lambat..perghhh,....bler nak kul 5 ne..hahahaha!!melampaunyer aku ne...nti aku update post aper yg aku buat sepanjang cuti yg lepas eyh...

4 lovey dovey:

ummiaqeef said... [Reply]

malas keje mik la cuti tanpa gaji..ehehehe..patut la aku tgk ko ke hulu ke hilir kat opis ni,xde keje rupenye..meh tolong aku rekod surat ni..huhu..

baBe_ieza said... [Reply]

tolong rekod surat?hahaha xperla...aku jadi mandur je la...

misaki said... [Reply]

huhuu..ko amik la keje kita mcm ni ieza..
tak de keje kan, nnti tak de la bosan sgt..hahaha

baBe_ieza said... [Reply]

xperla..biarla kiter xde keje...hahah nti leh kaco korang..

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥