Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Thursday, February 12, 2009

Makan Best..

Sabtu (7 Feb 2009)
Masa : Lepas Isyak

Tempat : Muara IKan Bakar

Malam tu aku xtau nak makan aper..husband lak kate die nak kuar ngan sedara die 1 family nak gi klang..kononnya pakcik die tu nak memancing..then die tanyer la aku nak ikut ke x?perut aku mase tu lak sakit sangat, macam gastrik lak mase tuh..xlarat sangat rasenyer..
pastu aku pon cakap la aku cam nak makan IKAN BAKAR..so die pon decide la ..die kate "Jom ikut sekali, bleh makan kat Muara"....ape lagi aku pon follow sebab da lapo sangat kan...

Perghhh...sampai kat situ, xtahan la plak bau ikan yang diorang pilih utk masak kan...bese la...last2 kitorang decide order makanan berikut utk 5 orang makan..
1) nasi Putih
2) ikan bakar (ikan Senangin) - manis isi die..sedAAPP!!
3) Ikan Siakap - Masak Stim -ne pon best...
4) Ikan Siakap - Masak 3 RAse - yang ne lain macam rase die
5) Kangkong Goreng Belacan
6) Telor Dadar
7) Udang Bakar/Sotong Grg Tepung- ne pakcik hubby aku 1 fam yg makan...heheh
8) Air

Memg Kenyang Gler arr mase tuh, seb baik aku ne xmuntah,kalo x rugi je ..hehehe..dah la plak tuh dengar lagu ntah aper2, tgk singer lak bergelek semacam je..ntah sape la layan lagu tuh..hahah..tapi memg BEST arr ...huhuhu..

2 lovey dovey:

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply]

sdpnyer mkn kt muara..sotong/udang goreng tepung die mmg besh gile2..!!nyum..nyum..~

♥mama gojes♥ said... [Reply]

hehehe..tau xper..tp i xmakan seme tuh..bantai ikan bakar je la..tp ikan siakap stim best...yummyy

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥