Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Wednesday, February 18, 2009

my dear fren....



"kate orang kawan senang memg mudah dicari, tapi kawan masa susah memg sukar nak dicari."
..dah lame aku nak luahkan dalam blog ne..tp tak berkesempatan..so ade mase ne aku nak merakamkan berbanyak terima kasih kat member opis aku sorang ne, Shinnaz n xluper jugak husband die...

sian die, aku dah banyak nyusahkan die, tapi seb baik arr die tolong aku xkira time aku susah ke senang..thanx a lot my fren..jasamu tidak akan dilupakan...muaaaahhh!!

3 lovey dovey:

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply]

iza..napa ko ckp mcm tu..ala..tolong sket2 jer..nti aku susah ko tolong la aku pulaks..knkn..:)kecik2 jer..

p/s: gambar karton tu gambar aku ker?:p

♥mama gojes♥ said... [Reply]

ala..terharu beb ade member tolongs...aah gambo ko le tuh..hehehe

misaki said... [Reply]

betul2..kawan time susah, ssh nak jumpa..jd hargailah persahabatn yg sedia ad..

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥