Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Wednesday, February 18, 2009

TGK MOvie

Sabtu (14 Februari )
location : One Utama


alkisahnyer ari sabtu ari tu balik dari kenduri kawen umah member aku, aku n hubby pon decide nak gi tengok Movie citer GENG:UPIN IPIN...pastu kene jugakla bawak budak kecik berdua tu dah diorang merengek2 nak nengok...so aku balik umah terus tukar baju pastu terus gi..perghh panas beb... mula2 aku da bajet mesti ramai nyer time cuti neh, aku nak wat online booking ngan GSC, tapi ntah naper ari tuh xleh nak book online..pastu nak try la TGV, hubby lak xnak..die nak gi GSC gak..so kitorang pon gamble je la pegi ngan xbooking nyer.. sampai je kat OU, FUIYOOO ramai gler tgh QUeue nak beli tiket..aku tgk kat skrin pon citer Geng ne tgl baper seat je..kononyer nak tgk la kul 3.20, sekali x dapat la cos kitorang kan 4 orang, xdapat la duduk same..then amik je la 5.30 tu pon duk baris kedua dari depan..ARGGh...nak tgu kul 5.30 tu dah la lame lak tuh..budak2 tu da merengek2 nak tgk movie cepat..so abang pon bawak la diorang main game la, tgk orang main bowling la... mase tu aku da start sakit kepala dah, naper ntah berdenyut2 je...kaki da lah sakit berjalan..tapi aku ikutkan je la sampai la kul 5.30....

macam2 pose...

sempat kidnap pelakon upin ipin tu..nak snap gambar..comel sgt die

sementara nak tunggu kul 5.30 tuh, kitorang sempat lagi jumper maskot upin ipin...pastu nmpk la plak adik fatihah tu, ala yang berlakon as UpIn Ipin tuh(betul..betul..betul)..hehehe
rezeki kitorang arr dapat jumper cos ari tuh diorang buat promotion filem ne ngan pelakon2 n crew diorang sekali..pastu dapat bluetooth ringtone upin ipin.hehehe kelaka..yang bestnyer dapat poster yang budak2 ne sign...
tapi kan memg best la tgk citer tuh, ENJOY,....tapi yang xbestnyer kepala aku bertambah sakit pastu, da abes tu terus balik sebabnyer aku xdapat menahan kesakitan kepala ne lagi...FUUUHHH..ape lagi balik mandi terus TIDOOOO arr...


0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥