Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Friday, February 13, 2009

Rajinnyer La aku...

semalam penat sangat time balik keje...maklumla smlm xsempat nak lunch cos lots of work...sampai je umah semalam tgk abang pon da smpi duk melepak tgk TV...letih katenyer...aku pon letih gak ngan xmakan lak tuh..pastu aku pon goreng arr samosa yang kak idah bagi n fries...makan tu je la konon nak isi perot...pas makan tgk umah cam tongkang pecah..bersepah rase semak je mata aku ne..ape lagi aku pon cakap la ngan abg suh kuarkan vakum baru beli tuh..mintak die tolong pasangkan...ngeeee~~~~

vakum baru dlm kotak..adiah hubby


baru kuar dari kotak tuh..

pandangan sisi..

so pas makan tuh aku pon mulakan operasi mengemas umah..maklumla da ade vakum senang..xde la cam dulu nak sapu je..banyak abuk lak tuh..payah la ...dah ade kemudahan canggih ..PE LAGI GUNE ARRR...huhuhu..hubby gelak je tgk aku vakum..xpasal2 die xleh nak tgk TV citer SPA Q tu ngan senang..kan bising...hahahaha...tapi aku puas ati keje aku jadi mudah...rumah pon at least kemas arr cket kan...ngeeee~~~

4 lovey dovey:

nmmy84 said... [Reply]

wa betambah senang untuk ibu mengandung.moga betambah rajin dengan ada vacum baru :))

baBe_ieza said... [Reply]

insyaallah..huhuhu..pe susah ?sedut je..hahaha

shinnaz said... [Reply]

nk pinjam..rumah aku takde vacum nie..hehe..kata jiran..:p

baBe_ieza said... [Reply]

nak pinjam datangla umah....sewa k..

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥