Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Friday, March 20, 2009

betul ker?atau hanya mimpi?

ari ne kan rehat lame..so aku ngan shinnaz pon decide la nak gi D8 disebabkan tiada orang yg nak bawak g alamanda kan..lgpon aku da cakap kat shinaz aku nak gi cari tudung..yela nti xde tudung nak pakai utk match ngan baju..nak gi dinner ngan hubby aku la (opis die nyer dinner)....
perghh..sakit kaki aku ne berjalan je...aku sempat capai 2 helai suar, almaklumla suar aku da xmuat ..ye la dengan keadaan aku yg tgh memboyot ne...

pastu balik dari D8 tu singgah la cafe, konon nak makan keu teow ladna, tp abg tu cakap barang da abes lak..xleh nak buat...FRUSST aku....so aku pon tapau la bihun sup...tp ari ne xbaper sgt la bihun sup..mayb aku da muak kot ari2 asik makan menu yang same...so aku ngan shinaz pon lepak arr kat pantry tgkat 5 borak2 ngan member kat ctu..pastu datang lak kak idah, kak yanty, zana n kak lina..diorang baru lik dari pasar tani..pergghh bawak makanan lg..tp sebelum tu aku mintak tolong kak bib buat roti bakar..hehehe...

pastu lepak la lagi ngan diorang, diorang ajak makan lg..perghh xbenti aku makan..smpi member2 lain yg masuk awal seme da kuar..aku yg dok melangut kat ctu menghadap makanan..tp seyes la ari ne aku banyak gler makan..aku cam xcaya je aku asik makan...badan pon makin besar....hahahahaha...malu siotttt...

tp aku pk positif..hehehe aku makan utk baby kesayangan aku ne..hehehe..KONON!!!

0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥