Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Wednesday, April 1, 2009

Menu Hari Selasa




semalam aku terasa nak makan ikan cencaru masak lemak cili api.
so aku pon balik keje tu beli la ikan cencaru yg kebetulan tgl 2 ekor je.
berebut ngan shinaz, sorry ye shinaz.hehehe
so menu aku dan hubby untuk dinner adalah seperti di atas.
ari ne punyer menu aku tgh dok pk...huhuhu~~

9 lovey dovey:

MRS. K said... [Reply]

hehehehee...
macam aku mula² kawin dulu
asik pikir nak masak ape ari ni ek?
hehehhee..
mesti nk search tenet resepi best²
nak kasi hubby makan..
dan hasilnya laki aku membesar sebagai johan..
ehhehehee..
tapi skang takde makno..
tak sempat nak masak pon kekadang..
amik anak..sampai umah anak tido
ngan kite² skali tido..

nmmy84 said... [Reply]

bestnye.iza berlinang2 cili api tu ha...adoi geramnye.wdh sjk dok melaka cili api dah banyak ketepi.byk hidangan gune cili kering je.tau2 je orang ngeri 9 kuat cili api.ntah apesal tak geng cili api skarang.

baBe_ieza said... [Reply]

mrs. kay:besela nak bg laki makan..so laki kiter pon dah membesar jugak skang ne, kene paksa makan.jadi experiment..hahaha

wadah:huhu wadah, hubby suker pedas2 tu yang letak cili api banyak2..hehe shingga menjilat jari..woooo...

shinnaz said... [Reply]

waaaa..nak kek batik!!!

baBe_ieza said... [Reply]

ko kan nak buat petang ne..hehe..anto umah aku

dibiuscinta said... [Reply]

wah lama dah tak wat kek batik..cedapnye...nih rasa nak makan ni..kene la wat sendiri..uhuk uhuk..

baBe_ieza said... [Reply]

hehehhe, iza..pe lagi buat la...

nAdiRah said... [Reply]

bagusnyaa ko ieza...takde alahan ea dlm pregnant. ade org tak bley bau itu la, bau ini larrr... gajin nya... nanti bb ko mesti gajin masak gak. hehehehe...

baBe_ieza said... [Reply]

ala nad..baru je aku masuk dapo balik..seblom ne memg xleh nak masuk dapo, bau mcm2..ne skang da ok cket..so bleh arr jugak masuk dapo...hehehe..anak aku pandai masak bagus gak..xmacm mak die ne malas..

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥