Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Thursday, April 23, 2009

~tag wallpaper PC~

kali ne aku telah ditag mrs.K..so dah terluang ne kenela jawab kan..hehe

Anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah anda guna sekarang


bagitau naper anda suka wallpaper anda?
xtually aku pon xtau gambo anak sape yang aku letak jadi wallpaper PC aku
tp yang pasti aku suker tgk muka baby ne..comel sangat..hehehe
konon nti nak dapat baby comel biler tgk gambar baby yang cumels n cute

Sape yang kena tag seterusnya?

* shinaz *
* ummiaqeef*
* umie *
* linda *
* ayu *
* wadah *

5 lovey dovey:

rozie rahman said... [Reply]

aku dah di tag oleh kay la..x wat lg pun..

♥mama gojes♥ said... [Reply]

heheh..ko kene laksanakan tag kami..

Mawaddah said... [Reply]

ooo utangku banyaknye :D

Umie said... [Reply]

iza..tag ni umie dah jawab dah..tag pasangan tu nanti umie jawab k...

♥mama gojes♥ said... [Reply]

hehehe..wadah..jawab2..

umie...tq da jawab..

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥