Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Thursday, April 23, 2009

~@tag.mengenai.pasangan.anda@~

Saper nama pasangan anda?
Nama hubby saya HAIRUL AMRY BIN KAMARUZAMAN..kengkawan rapat kat kg n family panggil die E je..xpaham gak aku naper diorang panggil E padahal nama AMRY..hehe..opis mate panggil die AM..Aku? Aku panggil ABANG..dulu seblom kawen panggil die BIEY..

Baper umo pasangan anda?
sebaya ngan aku..25 tahun

Apa yang paling diminati oleh pasangan anda?
Die suker tukar henpon..pastu layan lagu2 lame ..then skang ne tgh giler nak make up kete..adoiii..pening pala aku

Apakah karektor pasangan anda?
Pemalu..Kelakar..Bertanggungjawab..Sanggup Menangis dengan aku Xkire Susah senang(bukan senang beb)..yang penting die sayangkan Aku..

Makanan kegemaran pasangan anda?
Seme die suke makan..terutama mee goreng..

Macam mana pasangan anda tidur?
Kadang2 berdengkur..Suka Tido Meniarap..Suke Dipeluk n Suke peluk Aku time tido(hehehe)..bile tido liat nak bangun..

Apakah perkataan pertama yang dilafazkan ketika pertama kali berjumpa dengan anda?
mase tu dalam bas sekolah, die duk sebelah aku..die tanyer "nama awak faizah yer?" time tu malu2 ..hahahaa..lawak sangat..

Apakah yang membuatkan anda suka dengan pasangan anda?
Sebab die baik, caring dan memahami diri aku..Sweet sangat..Suke time die senyum..hahaha..tergoda beb..kikiki~~

Apakah impian anda dengan pasangan anda?
Mengharapkan hubungan ne kekal sepanjang hayat..hidup bahagia bersama zuriat kami..

time kasih ye iza sebab tag ieza
skang ne aku nak mengetag :
^shinaz^
^ummiaqeef^
^umie^
^kay^

5 lovey dovey:

MRS. K said... [Reply]

adoii..
kena refresh blik mula² jmpe dulu..

MRS. K said... [Reply]

ieza.. tag aku yg printskrin tu ko tak buat lagi.. ngeh..ngeh..
ngelat eh..
hehehe..
nak tgk wallpaper mak buyong!!

baBe_ieza said... [Reply]

aku baru je buat tag yg ko bagi..hahaha
berjaya jugak

ah xkire ko kene buat jugak tag aku bagi ne...

shinnaz said... [Reply]

iza..byknyer tag ko bg kt aku..tak terbuat ni weh..slow2 erk..menarik sungguh tag yg ko bg..hehe..

p/s:smlm nmpk hubby iza berdiri kt tepi moto n kete baru..hehe:p

baBe_ieza said... [Reply]

shinaz:baik ko buat dari ko xde keje tuh..hehehe..lgpon ko kan suker puji hubby ko, ne la tag yg seswai utk ko...
hubby aku da citer dah smlm korang siap benti kat die...nak gi tgk wayang la tuh..

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥