Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Wednesday, May 6, 2009

berjalan sambil bercuti di Perlis+Kedah+Penang

Hari Pekerja, aku+hubby+sedara hubby plan nak amik anak sedara hubby kat UUM...so aper lagi sambil2 tuh leh jalan cuci mata...kitorang bertolak hari khamis malam (30 April)..

1 Mei 2009 (Jumaat)
Sampai di Kedah pada pukul 7.00 pagi, gi cari breakfast pastu terus gi UUM...amik anak sedara hubby aku, farah..mase tu ngantuk gler..pastu kitorang pon gerak gi Perlis..seblom tu kitorang singgah jap kat Padang Besar + Danok (Sempadan Thai)..xdapat pon nak beli barang aper2 sebab kitorang pon dah penat + panas, pastu plak barang dalam bonet kete penuh ngan barang farah...so cuci mata je la...then, kitorang check in kat Putra Brasmana Hotel depan jeti Kuala Perlis..perghh best gler dapat baring, mandi siap..maklumla da melekit2 badan ne...
pas mandi terus tdo smpi petang..malam plak kitorang melepak kat jeti sambil makan2 kat ctu..

2 Mei 2009 (Sabtu)
Pagi tu turun breakfast, then terus gerak pi Kedah..konon nak jenjalan..singgah jap kat Jeti Kuala Kedah nak jumper Kawan pada sedara hubby...dalam pada tuh, terselit la citer lawak..alkisahnyer kawan sedara hubby ne igt kitorang ne nak gi langkawi, die punyer la da siap arrange tiket n parking..kitorang punyer la bantai gelak kat ctu..sebab kitorang juz nak jalan kat jeti tu je bukan nak gi langkawi..punyer malu die kene gelak ngan kengkawan kat ctu... pastu kitorang decide nak masuk penang lak, ye la alang2 berjalan kan..so aku pon msg la salah sorang opis mate aku, kak Lina..dia orang penang..tanyer la die mane tempa best kat penang.. ye la kitorang ne plak dah la xtau jalan..dah sesat ke mana2 ntah..last2 pi kene pasemboq padang kota..adoiii..penat gler...then nak dekat kul 6 baru la kitorang bertolak balik KL..penatnyer lah...
ne adalah antara gambo2 aku sepanjang trip tuh...



2 lovey dovey:

MRS. K said... [Reply]

mak yong jalan² telan angin

baBe_ieza said... [Reply]

telan angin smpi muncit perot...

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥