Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Friday, July 31, 2009

tag ibu haikal

kene tag jugak saya ne....
Syarat-syarat dan terma permainan tag ini ialah:-


* Tag dijawab dalam Bahasa Melayu sahaja*
* Tag orang yang telah men'tag' anda*
* Tag orang yg anda mahu tag*

soalan dimulakan dgn nombor 0...

0.Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
: saya layan intenet je....

1. 2 jam yang lalu?
: duk kat tempat cam bese wat kije sambil layan tenet...

3. Minggu lepas
: gi check up kat klinik, pastu keje je..
: weekend plak balik umah mak mertua...


4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali
: Aizat - LAgu kita
: Di taman Teman
: hanya kau yang mampu

5. Tiga binatang yang anda tak suka
: Cicak...
: Ular...
: KAtak...

6. Lima fakta tentang anda
: saya suker makan dan tido...
: saya suker tgk tV..
: saya xsuker kene marah...
: saya kuat merajuk n kuat menangis..sensitip
: saya suker berkawan, asalkan orang tu xbuat pasal...
: saya hanya sayangkan suami saya sahaja...dan juga kedua2 keluarga saya...

7. Tahun depan mungkin
: saya naik gaji....huhu
: saya dah bergelar mama kepada anak saya....
: saya dah kurus balik selepas bersalin..
: saya dapat berita gembira ker...kalo suami saya betul la...

8. Saya tak reti
: nak pujuk orang, sebab saya ne pon nk kene dipujuk...

9. Saya pandai
: makan, pandai tido..hehehe
: hiburkan hati suami saya...

10. Kawan saya
: saya suker berkawan ngan sesape saje...xkire laki ke pompuan..selagi saya xcari pasal ngan diorang n diorang leh kawan ngan saya...

11. Saya ada segalanya yang menggembirakan hati saya...keluarga baru saya, keluarga mertua n keluarga mak saya...ade keje..bersyukur atas segalanya...

12. Saya seorang yg periang tapi kuat merajuk, cepat tersentuh, cepat menangis..suker gelak..huhu..n pemalu juger...

13. Adik saya
: ade 5 orang n seme lelaki ...saya anak sulung pompuan..

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4)
: tengok TV sepanjang hari
: bershoping or berjalan
: melayan kerenah suami saya yang berbagai
: perangai saya yang macam2..sebab saya adalah saya...


15. Bilakah pertama kali anda bercinta?
: cinta monyet yang kekal dan menjadi cinta sejati skang...since form 1...

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda
: orang xcaya saya ne anak sulung sebab saya ne manja sgt..kuat nangis..camne nk jadi pemimpin adik2...hehehe...

17. Saya rindu sgt mase zaman saya kecik2..pastu time belaja kat sekolah...mase tuh xde pon nk pikir aper2...

18. Saya tak sabar nak tunggu anak saya ne lahir...tengah tunggu hari je ne...

19. 5 laman yang anda selalu layari
: yahoomail
: blogspot
: facebook
: friendster
: online shoping

20. Siapa yang anda mahu tag?
: kak mel
: wadah
: shah iza

1 lovey dovey:

dibiuscinta said... [Reply]

tq2..minggu depan i wat ek..he

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥