Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Monday, December 7, 2009

Suprise!!!Hepy Bufday to Cik CT Hajar

ari sabtu (5 Disember) yang lepas, aku n ummiaqeef datang ke opis... niatnyer nk wat kijer2 yang tertangguh sekaligus mengemas ape yg patut .. kalo xdisebabkan ade HAri Inovasi tuh, xde la aku nk mengemas meja n menceriakan opis ne.. hari jumaat tuh, pas balik keje terus singgah Kedai Kek Baker's Cottage kat Presint 8.. kitorang cadangnyer nk beli kek utk Cik Ct Hajar (macam korang kenal kan?) cik Ct Hajar ne adalah Pegawai Tadbir Bahagian aku ... kononnya wat plan arr ngan ummiaqeef nk celebrate bufday cik Ct kiter ne... so kitorang pon beli arr kek kat situ... ari sabtu pagi tuh, kitorang main sorok2 pulak biler dah sampai kat depan pintu Maritim... ye la sebabnyer xnak CIk CT tu nmpk aku bawak kek...
nti xjadi arr SUPRISE kitorang.. penat tau lari2 jap ke pantry, pastu suh ummiaqeef tolong coverkan.. biler dah line clear, aku pon bawak masuk kek tuh kat bilik ummiaqeef.. then kami pon get ready arr nk wat suprise..siap tutup lampu lg.. dengar je die nk datang kat bilik kitorang terus jerit n nyanyikan sekali utk die.. SUPRISSEEE!!

kek utk CIk CT Hajar..


hepy bufday to u...xsempat idupkan lilin 1 lg..nk cepat..


busday gurl...posing xhengat..


posing seblom potong kek ..kat bilik ummiaqeef..hehe


ummiaqeef xsabar nk makan tuh..hehe


hehehe..nmpk sngt CIK CT kiter ne terkejut ....heheh berjaya... aper pon Hepy Bufday Cik CT Hajar...semoga aper yang dicitakan akan menjadi kenyataan...



0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥