Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Thursday, January 7, 2010

Isu hangat , panas, panas

sejak dapat tau kenaikan pangkat PA dari Gred N17 ke Gred N27 neh,
ade je isu panas yang kuar...
bagi semua PA, tentulah ini berita gembira kan..
sebab dah lama tunggu untuk mendapat kenaikan pangkat neh..
xkurang juga ade orang yang menyambut baik, dan ade juga yang kurang berpuas hati..
adatlah dalam pekerjaan, semua orang ade rezeki masing2...
aper pon, masing2 mempunyai peranan dan tugas yang telah dipertanggungjawabkan....
Tepuk Dada Tanya Selera...

5 lovey dovey:

sujaihah said... [Reply]

rezeki masing2 saper tau kan...

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply]

erm..mcm dah gadoh jer..JPA plis clarify la benda-benda ni..cemburu ada, kesian pun ada.

lien said... [Reply]

tu la pasal...
tapi jgn la sampai gaduh2..kita kan sama2 k/tangan awam..sama2 makan gaji..:p

ummiaqeef said... [Reply]

JPA dah tetapkan camtu..bersyukurlah dgn rezeki yg diberi..mungkin ade rezeki utk mereka di masa akan datang..

mama_auni said... [Reply]

janganla gado2 kan...ape yang penting "KERJASAMA"

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥